EL MAL QUERER
L'àlbum més famós i més trencador de la Rosalía
CANÇONS EL MAL QUERER:
CAP 1: AUGURIO MALAMENTE
Tot i que la tornada de la cançó més popular de el disc de la Rosalía pugui semblar una simple successió de termes, aquest fragment és un enginyós i significatiu joc de paraules i adequació de ad libs típics d'altres gèneres musicals. Així, "malamente" és una doble referència a "malamente" (mals pensaments), com a idea que el cap pot jugar-nos males passades i que moltes vegades la nostra imaginació és més dura que la realitat, i "malament", com adverbi de manera que implica un desenvolupament dolent o negatiu de l'acció
CAP 2: BODA QUE NO SALGA LA LUNA
Que no salga la luna és una de les composicions més simbòliques del Mal Querer i deixa notar la clara influència d'una de les obres més famoses de Federico García Lorca, Bodas de sangre.
CAP 3: CELOS PIENSO EN TU MIRÁ
Aquesta cançó parla sobre una relació tòxica en la qual l'home exerceix violència contra la dona, en aquest cas mitjançant la intimidació cap a ella. Aquesta cançó, junt amb les altres del disc, està narrada per l'home de la relació tòxica.
CAP 4: DISPUTA DE AQUÍ NO SALES
És un dels temes més potents del disc parlant de la lletra. És una cançó amb molt sinificat i de fons s'escolten motors de motocicletes.
CAP 5: LAMENTO RENIEGO
Aquesta canço es pot considerar la cançó més coplera de la Rosalía i també la més esplendorosa.
CAP 6: CLAUSURA PRESO
En aquesta cançó podem escoltar a l'actriu Rossy de Palma acompañada per una guitarra junt amb la Rosalía. Aquesta cançó és el punt d'inflexió de l'àlbum.
CAP 7: Liturgia BAGDAD
Ambientació nocturna per aquesta delicada peça en la qual Rosalía canta en un falset practicament impossible. Hi ha influències de cant gregorià.
CAP 8: ÉXTASIS DI MI NOMBRE
Aquesta cançó té totes les bases del flamenc tradicional amb palmes i graus profunds. És la tercera cançó més popular del disc.
CAP 9: CONCEPCIÓN NANA
Aquesta cançó és l'única de l'àlbum que està cantada casi per complet a capella amb cors sintonitzats.
CAP 10: CORDURA MALDICIÓN
Bucle d'òrgan ballant amb la veu d'una Rosalía que cerca la sortida a l'amor tòxic que la empresona.
CAP 11: PODER A NINGÚN HOMBRE
Alliberament i empoderament de la protagonista Del Mal Querer, que es lliura d'un amor a què diu "carceller". Rosalía torna a lluir-se amb cors sintonitzats.